Besök

Som sagt, Ida och Martin var här i helgen. Dom kom hit på lördag morgon. Vi tjejer gjorde stan på lördag, kikade i affärer och tog en lunch. Mys med mina tjejer!

        
Min outfit för lördagen.    Mina fina tjejer.           Lunchen blev Sushi!!!!

Framåt 6 tiden åkte vi in till Avenyn och kollade på matchen. Besvikna (men det är inte helt kört för Sverige än) gick vi mot Linné. Jag och min Älskling, Ida och Martin och Anna satte oss på mysiga Mykonos och åt gooood mat! De var så trevligt. Men min kamera dog .....ville ju ha massa kort från kvällen. Lite senare kom Annas Alexander och nu var parkvällen komplett:)

På söndagen blev det stan igen, vi hittade alla några fynd:) Lite senare åkte vi till Slottskogen och tittade på de söta djuren.
  

Det var så himla kul att ha Ida och Martin här! Ville så gärna att dom skulle stanna längre men kommer nog ses snart igen. Jag har semester om en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så då får det bli en tripp ner till Skåne och hälsa på:)


Nu är jag trött och ska lägga mig och sova så gott! Om en kvart blir jag 25 år!

Godnatt






Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS på 25 årsdagen!

Hoppas att du har haft en bra dag.

Stor kram från oss alla

2008-06-16 @ 20:45:51
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis baby =) hihihihihihihi SES SNART





PUSSSS

2008-06-16 @ 23:02:15
Postat av: Sara

grattis så mkt i efterskott patricia.

Kramar

2008-06-20 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0