Gott & blandat

Under min första semestervecka var jag och hälsade på hos min bror med fru. Dom har fixat och donat med deras uteplats och det är som taget ur en inredningstidning. Dom har verkligen känsla för design och inredning.

    

Där bjöds det på underbar mat och dricka. Fördrinken blev en av mina favoriter, så fräsch och god drink. Lite presenter blev det oxå:)
  


Igår var det klä dig som en stjärna/födelsedagsfest hos Anna T. Alla var så fina i sina outfits. Jag slängde ihop nånting av det jag hade hemma. Så jag var Fergie för kvällen.
Lånar Kanye West´s glasögon hehe:)
 

Anna T och Anna. Anna T som Sandy i Grease.



I kväll söndag och det är lika med slapparkväll.  Vindruvor, melon och glass, mums. Imorgon är det ny tag ...två veckor kvar på semestern, ska ta vara på varje minut.

Kommentarer
Postat av: Simon

Så otroligt fint din brorsa hade fått till det!

2008-07-19 @ 11:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0