Galen i skor!


Brukar ibland kika in på denna tjejens blogg. Helt underbarar bilder och just denna bild är min favorit.
 Jag älskar skorna!!!


Om hon hade skippat wayfarers solbrillor och skinnjackan skulle denna outfit vara helt perfekt.
 Kolla in skorna!


En härlig bild, solen skiner och klädseln är så sommarfräsch som den kan bli. Och igen check out the shoes!


Jag har skomani!!! Älskar skor i alla dess former. Ska kanske ta och visa min skogarderob.Vissa skor har man ju glömt bort att man har.



Bilder från: Fashiontoast och Stockholm streetstyle.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hoppas allt e bra. Vems blogg e det? med bilden? kram

2008-07-12 @ 22:49:29
Postat av: Patricia

Tjejen på första bilden kommer ifrån Kalifornien och hennes blogg heter fashiontoast.com. Hoppas du har det bra!! Massa kramar

2008-07-12 @ 23:06:30
URL: http://fliizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0