Mys

Nu sitter jag ihopkurad i soffan med en kopp kaffe, färska blåbär och min bok. Kan det bli mer mys än såhär. Utanför är det grått och mulet, så tråkigt, men då kan jag ha gott samvete att få sitta här och mysa.

Nu har jag tre och en halv dag kvar på min semester, fast det inte varit semester väder så har jag gjort det jag velat göra på semestern. Så snart börjar vardagen igen. Under semstern har jag hunnit att tänka och fundera på mitt liv. Jag vill vidare, det känns just nu att jag står och trampar på samma ställe. Just för tillfället kan jag inte göra så mycket åt min situation men i höst blir det plannera av.

I morse tog jag en sväng till Ikea, det blev inget av igår. Jag strosade runt och drömde mig bort. Längtar så mycket till husköp att få inreda, fixa och dona. Underbart!

I denna vackra villa skulle ju inte vara så pjåkigt att bosätta sig i. Påminner om mitt barndomshem.... Eller ja iallafall den rosa färgen..hihi;)



Nu ska jag läsa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0