Första Semesterveckan

Min första semestervecka tillbringade jag med vänner och familj.


     
Tillbringade ca. två dagar hos Martin och Ida i härliga Skåne. Var mysigt att få hälsa på en sväng.

På torsdag morgon var det dax för biltur uppåt i landet.



         
Väl hemma på berget hos föräldrarna träffade jag vår gosiga Bagge. Han är som en gosig katt. På tal om katter så har kattmammorna på berget fått kattungar, myyysigt! Hittade ena kattmamman i en kartong på logen. Vill faktiskt ta en liten kattunge, har längtat efter att skaffa katt.

           
På Lördagen vart det en sväng till Trosa. Träffade Ida och Jennie. Åt god mat och snackade.


     
Mycke dans blev det denna kväll:) Väl tillbaka hemma sitter jag här och är sjuk:( Den kvällen i Trosa var iskall, det kan man inte kalla sommarkväll!


Så nu blir det till att se vad som händer denna vecka. Hoppas på att det blir sommarväder iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0