Härlig dag

                                   
                                    Liseberg

Vaknade vid 8 i morse och tog en morgonpromenad, jättehärligt ute så tidigt på morgonen. Lugnt och skönt.
Framåt tolv träffade jag upp min syster och systerson och tog oss till Liseberg. Det blev otroligt varmt idag men man ska inte klaga, kanske har det äntligen blivit sommarvärme. Det var så kul att gå runt i parken men det var så otroligt mycket folk. Min systerson tyckte det var så roligt att åka karuseller och så vann han massa leksaksbilar, vilken glädje!

Jag kom hem lagom till middag med min älskling. Sedan drog jag iväg och tränade ett pass på friskis, åh gu va härligt det var. Jag ska verkligen börja träna regelbundet.
Nu har jag en skön hemmakväll, Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0