Filmkväll

Jag har suttit här i min ensamhet och haft filmkväll. Älskling är bortrest och kommer hem imorgonkväll.
Jag såg en del filmer under min semester på grund av det usla vädret.
Ikväll kollade jag på "Suburban Girl" med Sarah Michelle Gellar och Alec Baldwin. En bra film, värd att se. Jag gillar sådana filmer:drama, romantik och komedi.

Jag har även kollat på dessa:

"Love and other disasters" med Brittany Murphy. Denna gillade jag, lite lite inspirerad av min favoritfilm "Breakfast at Tiffanys".

"The Jane Austin Book Club"  en mysig film. Om man är en läsare så kommer man gilla den.

"Blonde Ambition" med Jessica Simpson och Luke Wilson. Dålig! Men jag var tvungen att se hela.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Har snart läst ut "Lyckan, kärleken och meningen med livet", när denna är utläst ska jag ge mig på "PS, Jag älskar dig".
Samma som dig Ida....vi borde starta bokklubb;)


Godnatt

Kommentarer
Postat av: carro

Hejsan! Tänkte bara berätta att jag har en liten utförsäljning i min blogg på en hel del plagg som många varit intresserade utav tidigare.. Nu är ALLT till salu!

*



Kika gärna in och se om något faller Dig i smaken!



*

rosetty.blogg.se

2008-07-29 @ 22:36:04
URL: http://rosetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0