Drömmer mig bort...


 

   
                                       

                                      


Helt underbara klänningar och kjolar.


Idag har det varit en usel dag. Det har regnat i omgångar och jag har haft ont i huvudet nästan hela dagen. Tror det beror på vädret. Vill att det ska vara sommar och sol! Men det blev en härlig kväll i allafall. På grund av att jag har haft ont i huvudet så är jag otroligt seg ikväll så jag sitter här i soffan med balkongdörren öppen.

Men imorgon är en ny dag att ta tag i. Ska ut på en morgonpromenad och sedan vet jag inte alls vad jag ska göra....Åh vad det är härligt att ha semester:)


Bilder: Asos och Stylebystars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0