Sex and the city!!

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat. Helgen har varit underbar. Fredagen tillbringade jag hemma, kom hem från jobbet och satte igång och städade och hade mig. Får passa på när man har tid för sådant och det behövdes kan jag säga.

Gick upp skapligt på lördagen för att åka iväg och träna Friskis med Anna, efter passet tog vi en promenix i det härliga och friska vädret. Resten av dagen tillbringade jag med min syster yster och hennes familj. På kvällen passade älskling och jag min systerson. Det var såå mysigt!
Fick ett sött litet paket av syster och hennes make.
                                                             
Och i låg ett underbart armband, passar perfekt nu till vår och sommar.

Söndagen började med ett Friskispass med Anna. Efteråt knallade vi iväg och beställde Sushi, gick hem till henne och kollade på avsnitt efter avsnitt med sex and the city....tröttnar aldrig på dessa tjejer.
image16

Framåt eftermiddagen hann jag bara hem, äta, dusha och sedan bar det av till tjejerna Anna och Anna för mer utav sex and the city avsnitt. Hehe. Måste köpa denna box!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är bara så Carrie
;)

2008-02-12 @ 17:28:00
URL: http://puttelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0