En tankefylld dag

Denna dag började med hemska besked......som nu har gått över till glada besked.
Det finns en Gud! Men det visste jag ju redan:)



På eftermiddagen mötte jag upp Anna. Vi åkte hem till mig och satte tänderna i smaskig Sushi. Till efterrätt Lussebullar:)
Idag har jag tänkt mycket.

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Jag har ingen ork. Jag vill så mycket men orkar ingenting och jag börjar bli riktigt less på det. Jag vet nog vad det beror på men ändå så gör jag inte något åt det.
Jag rör inte på mig och äter jättedåligt.

En jobbdag kan se ut såhär tex. Sover så länge jag kan, gör iordning mig, skyndar mig iväg till jobbet. Väl på jobbet tar jag en halv fralla och kaffe, ofta händer det att jag inte äter någon lunch. Kommer hem och är fruktansvärt trött och hungrig.
Inte så konstigt att jag mår som jag mår.
Samtidigt som jag önskar att må bättre både psykiskt och fysiskt så vill jag även gå ner mina 8 kilon som jag sakta men säkert lagt på mig på ca två år. Jag är inte van att väga såhär mycket. Jag vill komma i balans och så vill jag så gärna komma i alla min fina kläder.

Nu ska jag ta tag i detta. Inga ursäkter och jag ska dokumentera det här. Annars hamnar jag tillbaka i mina gamla mönster. Imorgon bli en bra dag att börja med mina nya rutiner. Jag jobbar bara 10-17, åhh va härligt!

Imorgon ska jag upp och gå en morgon promenad sedan blir det gröt till frukost. Här ska det bli ändringar!
Nu ska jag dricka en kopp Te.

Önska mig lycka till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0