En award! Man tackar:)



Denna utmärkelse har jag fått från söta Anna.. Tack så hjärligt!
Jag ska i min tur välja ut 7 st bloggar jag läser. Jag kan ju säga att de länkar jag har i min meny är sådana bloggar jag ofta läser men jag har även min favoriter.

Style by Kling

LaurenConrad

Puttelinas

Inside Out

Malins Stildagbok

Hannah Graaf

Tyras


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Nu hör jag att min Älskling har satt på en film så jag ska ta och kila för att kolla om det är något värt att se.
 
Härlig fredagkväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0