1 vecka till Julafton!

Sitter och sipprar mitt goda kaffe och hör Silent Night sjungen av Sinead O´Conner som min Älskling har satt på.
Pratade precis med Ida i telefon om att man än inte har fått någon julkänsla, men nu när man sitter här och myser och får höra vacker julsång i bakgrunden kan jag få en glimt av denna julkänsla:)

När min kaffe är drucken ska jag ta mig an tvätten. Jag kommer verligen inte ha tid med det annars innan jul. Jag kommer att jobba tors, fre, lör, sön och mån. Puhh!
Men sen är jag ledig i fyra dagar!

I år kommer det inte bli några julklappar alls....Men om det nu finns en Jultomte ;)så önskar jag mig dessa vackra skor. Jag älskar skor!




Nä nu ska jag knata iväg och tvätta.






Kommentarer
Postat av: ida

åhh då får vi hålla tummarna att tomten trots allt kommer till dig i år =)

2008-12-18 @ 23:24:59
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0