Ingen härlig dag

Idag skulle jag ha en härlig ledig dag..men det blev det verkligen inte. Vaknade med smärta i nacken, kunde inte somna om fast att jag var trött. Huvudvärken började smyga sig fram på eftermiddagen och sen kom migränen. Det var bara att gå och lägga sig och vila, men ingenting verkar hjälpa...
 Nu sitter jag i soffan och hoppas på att det snart ska släppa....men det blir nog att gå och lägga sig snart igen.

Dom som inte har migrän kan vara glada för det. Det är hemskt, jag blir helt förstörd av det. Jag kan inte göra någonting, in i ett mörkt rum och vila men ändå så är det inte alltid det hjälper.


Nu till något helt annat
Hittade några bilder inför The Hills säsong 4




     
 


Inatt är det premiär.

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

Jag skäms lite för att jag gillar the hills... men det är riktit bra! och alla är så söta! önskar jag var en hills tjej!

2008-08-19 @ 21:21:52
URL: http://toptopnoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0