Nya tag

Söndag kväll.....lugn, skön söndag kväll. Imorgon är jag ledig och det ska bli härligt.
Det är dags med nya tag.

Har blivit lite förkyld men hoppas det inte blir värre. Jag som hade planerat att starta mitt hälsosamma liv:)
Men det ska nog gå ända.




Imorgon börjar The Hills säsong 4. Den enda serien som jag följer just så det ska bli kul att få drömma sig bort med hjälp av tjejerna i LA.


Lauren Conrad i fin outfit. Färgen på toppen var jättesnygg tillsammans med svart och kjolen var ju underbar. För att inte tala om skorna.

Kommentarer
Postat av: Ida

Om du hade en hund skulle du oxå kunna gå ut i såna klackar! :) Hoppas du kryar på dej gumman! Vi hörs snart! Puss & Kram

2008-08-18 @ 09:21:31
URL: http://puttelinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att du mår bättre idag!

Kram kram

2008-08-18 @ 15:47:58
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0