Lördag kväll

Denna kväll tillbringas hemma med Älskling.
Imorn ska jag jobba mellan 11-17. Sedan ska jag gå till Anna och Alexander som flyttar denna helg. Ska bli kul och se deras nya lägenhet.


På måndag är jag ledig!!!!
Då ska Älskling och jag fira, han är klar i skolan och är nu en färdigutbildad pilot. Jag är så stolt över dig min älskade!!

Jag ska även gå till Sportlife på måndag och skaffa träningskort. Har rabatt från mitt jobb så det blir billigare för mig att träna på Sportlife istället för Friskis. Det är mycket bättre pass också, mer variation. Känns som jag kommer att få mer motivtion till att träna. Min älskade syster har också kort där så då kan vi gå tillsammans:)




När jag kom hem från jobbet idag ringde min söta Mammi, vi pratade i över en timme. Jag saknar Mamma! Vi bestämde att vi skulle  träffas i början av oktober. Prata, fika, mysa och bara vara.  Det bästa som finns:)


Nu ska vi lägga oss och kolla på film "I know who killed me" med Lindsay Lohan.







Kommentarer
Postat av: sara

va skoj att du också ska börja på sport life:-) det är mkt bra..hehe..

kram sara

2008-08-31 @ 21:06:00
URL: http://goasara.blogg.se/
Postat av: Ida

Du får hälsa Grattis till Zaif från oss. Och hoppas nu ni får en riktigt bra dag tillsammans! Kramar

2008-09-01 @ 08:23:50
URL: http://puttelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0