Inte mycket sömn...

Jag sitter här trött...vill bara slänga mig i sängen.
 I tisdags kom Ida, Caroline, Pernilla och Malin till Gbg. Det var typiskt att detta skulle vara min jobbvecka, men det fick gå ändå. Jobbade mig igenom mejl och samtal på jobbet hela tisdagen lång och sedan åkte jag till tjejerna, som är så härliga brudar!
In på tisdagsklubben på Trädgårn och dansa loss.

          


Liten titt på kvällens outfit

Oversize skjorta: Lindex
Skärp: H&M
Leggings: H&M
Kilklackar: Bianco
Väska: Bianco



Sedan var det hem och sova 3 timmar och upp och jobba igen.
På onsdagen åkte jag hem till tjejerna direkt efter jobbet, var ganska trött men ville absolut stanna kvar. Gick en sväng till Diamond Dogs.. har aldrig vart där förut. Det är verkligen ett chill ställe så vi drog vidare till Nivå.

        


Träffade på Älsklingen min och tog sällskap hem, hem för att sova 2,5 timme och upp och jobba igen. Höll faktisk på att somna på jobbet idag. Nu ska jag sova gott och upp för att jobba sista dagen innan lediga helgen!!

Nu är det hopp i säng.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK gumman för ena fantastiska dagar! det var verkligen superkul! du är stencool som pallar att jobba efter såna kvällar. Än är vi ju unga! hehe! ha en fiiin fredag! Kraaaaam

2008-08-08 @ 12:28:06
Postat av: caroline

tack för underbara dagar i Göteborg.. måste komma upp till dej igen.. hade varkligen jätte kul.. det va kul att du följde med trots att du jobba...ha det bra kram

2008-08-09 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0