Gotta have it!!!!!!

Skor från Zara.  Dessa ger mig ha begär!!

Det första jag ska göra på min lediga dag på onsdag är att besöka Zara. Kan vara ganska kört men jag är kär!!!!! Ett måste till hösten.

Bilden är lånad från Sophie


Idag regnar det ute, en typisk mys söndag. Men hade hellre velat haft strålande solsken,
Om några timmar ska jag och älsklingen åka och simma. Vi ska börja simma regelbundet, jättehärligt!

Så innan dess ska jag:

  • Läsa ut min bok, "PS Jag älskar dig"
  • Dammsuga
  • Diska
  • Plocka lite
  • Kolla i H&M´s Höstkatalog (se om man hittar nåt fint till hösten)


Ha en riktig mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Spanade på dom igår på Zara. Sjukt snygga.. hoppas allt är bra! Kram

2008-08-10 @ 21:42:42
URL: http://monroesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0