Djurplågeri!!!

Jag har precis vart inne på Facebook och jag är så arg så hela jag kokar! Har sett två videor....som jag inte skulle ha kollat på för nu är jag så arg! Den första videon där hundar och illrar slås mot marken och flås levande bara för att människor ska få ta på sig en vacker päls!! Den andra videon är från japan där de fångar delfiner och sedan snittar upp dom levande. Delfinerna ligger där och skakar av smärtan.
Vad är det för människor som gör sådant. Det finns bättre och hederligare sätt att göra detta på. Nää djuren måste ju vara levande och känna smärtan medan människan långsamt tar deras liv. Jag kokar!!!!!!!!!!!!



image150


Jag hoppas innerligt att det blir ett stopp för djurplågerier. Men vart man än kommer i världen så kommer det nog alltid finnas grymma människor som anser att detta är okej. Det är inte okej!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt bild :)

2008-05-06 @ 17:59:14
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0